Friday, October 09, 2009

$63.8 嘅港女

$63.8事件的主角,某次光顧 City Super,自己裝作掏出錢包,希望同行男友會自動請纓代為付帳,不果。此妹頓時大感失望,遂到留言版控訴,引來極大迴響,以一句「總之 $63.8 就睇清楚佢喇」而聞名。 後人稱她為 $63.8,成為港女的經典教材之一。



我去 city super 買左幾十蚊野,但我男友眼白白睇著我俾錢都唔幫我俾,我覺得佢幾 cheap.

我買左幾包零食,佢都有份食同俾意見,跟著就排隊俾錢喇,咁個cashier話 $63 .8,咁我就好自然 Q 埋雙手等佢俾錢喇,點知佢好似無意識咁,郁都唔郁,咁我扮挪銀包出黎等佢醒目下喇,佢都仲係咁,我咪自己俾 law.... 雖然買野之前餐飯&買野之後齣戲都係佢俾錢,(d零食都係睇戲時食,佢都有份食 ga ma)

我都係同佢開始o左無耐,真係要諗清楚同唔同佢一齊呀! 總之 $63.8 就睇清楚佢喇 .

No comments:

linkwithin